trötter

okej idag har jag sannerligen gått minst 2 mil. dagen började kl halv 6, upp käka frulle och iväg vid halv 7 till hunddagiset. kände mig en aning trött och sliten men det fick jag inte vara! för vi skulle nämligen vandra från skogås till brandbergen! det hade dagisfröknarna anna och annika bestämt sig för så det var bara att koppla på alla hundar och iväg för den oändliga vandringen! hej och hå!
vi hann även med att stanna vid vega för lite lunch, fatta den synen. 3 personer sitter på en uteservering med 20 hundar och äter hamburgare! det vart lite trassel. men men tillbaka till skogås sen igen då och det var dagens prommenad.. tog närmare 5 timmar! puuuh*

efteråt åkte jag iväg för att hämta lilla Elsa för att begrava henne någonstans. hon fick stanna ett tag där borta då jag inte kunde komma och hämta henne förrän idag. den lilla lådan som hon var i var alldeles frusen, jag öppnade den inte för att se henne. skulle vara hemskt! men att hon låg där i... jag vart nästan tårögd! de flesta tänker sig väl att EH en liten mus! Men man skapar ett band till alla man har runt omkring sig i sin vardag, och inte minst sina djur! stora eller små, man skaffar sitt djur av ett syfte. den lilla nya Enja mår iaf bra här hemma. ja jag ska försöka få tag i en kamera så ni kan få se henne men jag kan tala om att hon är galet söt!

nu måste jag sova, upp samma tid imorn igen! och imorn är det även kurs på klubben. då blir det dans! jo, freestyle alltså!

over and out
OLj

veckans rot i arkiv! sommaren 2009 som jag mins den!

sakna sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0