#16

Sitter här med en god frulle, äcklig chokad... ingen gör verkligen bättre än O´boy!

Rudan idag med skolan, orgentering och laga mat i stormkök. Sen slutar vi och då åker jag och pepsi in till staden för att hålla agilitykurs i kista. Kul att jag hinner plocka med mig henne denna gång, hade tänkt att köra lite granna om hon inte har jätte ont idag. Hon tycker ju det är så kul! Vi får se om vi fortsätter hålla kurs där, jag och mimmi. Ett riktigt trevligt folk som går kursen!


Idag är det exakt en månad kvar tills jag står och ser KISS på stockholm stadion!!!! Vilket innebär att det är en månad minus en dag kvar tills studenten är här och det är 16 skoldagar kvar!!! Talet igår gick toppen btw. Skönt att ha det gjort :)

Hoppade in på jobbet igår och stängde kl 8 så därav inget inlägg.
Tuff dag igår! Men imorn är man ledig och fredag också :D Då vill jag hem till far och träffa Elias <3


O L J A N


Gammal bild från 2007(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0