#18

Trött är jag, pluggat sedan hemkomst från skolan. Svenska nationella imorn som sagt och PM:et ska vara inne idag snarast. Jag kan aldrig bli helt nöjd med något jag gör, jag tror alltid att saker och ting kan bli bättre och när jag väl får ett bra betyg för något så tar jag aldrig åt mig äran riktigt heller. Knäpp är jag med andra ord.

Lite nervös är jag inför imorn, hålla ett tal i 5 min är rätt lång tid om man inte rikigt vet vad man ska prata om. Men antar att Evig kärlek är ett ämne man kan klämma ifrån sig allt möjligt ifrån. Jag är väääldigt skeptisk till det dock, har aldrig sätt eller vart med om något liknande så varför skulle jag tro på att det finns? Genom andras berättelser kanske ja, men jag behöver mer för att tro på det. Tror inte heller att det är riktigt bra att tro på den eviga kärleken heller, då blir man bara sårad. Så jag avstår lite där..

Nu är det alltså 18 dagar kvar i skolan.. känns helt sjukt!
Jag vill färga håret blont igen, både jag och majoriteten tycker att jag passar bättre i det. Tror inte heller att det ska vara några större problem att få bort det bruna.. den e väldigt ljus nu. Måste bara hitta rätt färg.


denna färg vill jag sååå gärna ha tillbaka!!! Älskade den!

Ikväll är det volleyboll som gäller, wieeee!
Nu är det maaaaat

O L J A N

Kommentarer
Postat av: Lisa

färga färga färga!

vill ha blondie tillbaxxxxxxxxxxxxxxx



(kolla kryss nr 1 bilderna! MUMMA MUMMA PÅ DIG)

2010-05-11 @ 19:18:47
URL: http://thecandycane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0