#19

Jobbet igår var helt ok, jag fick äran att sortera heeela chips-hyllan. Kul med lite omväxling men inge kul när det vart en massa stress istället för glädje. Jag tycker om att arbeta fort och få saker gjorda snabbt men när det är stress så blir det lixom inge bra. Chefen var nöjd med mitt arbete iaf.


Sov till 11 idag och gick ut med Pepsi då. Vi har börjat gå en morgonpromenad som är så mycket skog som möjligt. Lite kul för det är inte en skog i går i utan vi måste gå i 3 olika. Vet har sagt att det är jätte bra om hon får gå på mjukt underlag så mycket som möjligt, jag har tom. lärt henne ett kommando för att gå på gräsmattor- "ut" kallar vi det. Här i brandbergen måste man gå en bra bir för att komma till massa skog och eftersom att pepsis promenadider är begränsade så gör vi det bästa utav situationen. Hon fortsätter att sacka efter när vi går iaf... hon luktar mycket på marken och ibland undrar jag om det är så att hon har ont och väljer då istället att gå runt och lukta eller om det kan vara så att hon är lite understimulerad. Kanske ska börja söka ordentligt med henne? Det har jag iaf planerat börja göra så fort jag får tag på en rådjursklöv, blodspår är det bästa Pepsan vet!


Det har blivit en hel del plugg idag iaf, Svenska nationella muntliga. Ett PM ska skickas in imorn och ett tal som redovisas på tisdag. Jag tänkte prata om evig kärlek. Spännande. Jag behöver bara mer fakta i bagaget så är jag strax klar. 19 skoldagar kvar!!

Var iväg och solade för inte så länge sen, skönt var det. Nu måste jag ta tag i joggningen nu när mitt ben känns bättre. Beach 2010 såklart!


Princessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0