blodspår

#Ett arbete avklarat idag, woohoo!
#Lagt två blodspår till Pepsan, duktiga duktiga. Hon går riktigt fint! (för er som inte vet vad detta är så är det ett spår man lägger ut åt hunden av blod. Jag la blod från nötkreatur, eeeeew! *tyå så, kortfattat)
#Efter det har jag och leo lol:at heeela dagen och ätit pizza på balkongen, soooolaaaaat! Jag var så vit att det lyste om mig... *ibland undrar jag om jag är en ängel (internskämt)

i slutet av månaden tänkte jag ta pepsi till sjukgymnasten. det ser inte bra ut nu, men vad faan finns det att göra? jag vill ha ett riktigt svar och inte det jag fick sist! Just nu fokuserar jag fullt på att göra saker hon tycker är kul. Såsom spår och agility (- med smallhinder).

jag är så rädd att ni som läser detta, kanske de flesta hundmänniskor, ska tro att jag är dum som låter henne leva eller liknande. man kan tolka allt så fel men ni ska veta att pepsi är en riktigt glad hund i hennes bästa dagar och hon älskar livet, hon är mitt liv och jag gör allt jag kan för att hon ska må bra! Med dem förutsättningarna jag har dvs. Pengarna finns inte alltid på plats.


Tyresta by imorn med skolan, jag cyklar!

O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0