don't worry be happy



Yes det vart Harry B igår och smash into pieces var grymma! Något band innan som kallade sig för American Allstars.. sämst, bara oljud i mina öron. Åkte hem med lisa vid 2 på natten men var hemma vid 3 då bussen inte stannade vid vår busshållplats utan körde en helt annan väg, någon "genväg". !!?? vi fick gå hem från klockarleden kl 3 på natten, vi var lagom glada!

sitter nu i skolan och väntar på lunch! Efter skolan ska jag in till stan för att möta farfar och cristina, dem ska nämligen bjuda mig på min studentklänning :) Underbart! Jobba imorn.. hoppas att min hals klarar av det, rethosta så det skriker om det!


världens bästa låt när man inte är på topp


O L J A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0