.

hej hej hej hej hej hej

igår var jag och mimmi i kista för att hålla agilitykurs för vuxna, det var mycket roligare än väntat faktiskt. gick riktigt bra! tanken var att jag skulle gå på skiva efteråt men jag hade inte energin! Är så otroligt mycket i skolan nu... jag ska orka sista biten ut!

imorn är det inköp av studentklänningne, woohoo! Det var på tiden att jag hittade en kanske, eller? alla verkar ha så bråttom. Min klänning kan man iaf ha på sommaren som en vanlig klänning också, mums!

Efter skolan idag käkade jag en ben & jerry´s glass med Leo, solade lite på balkongen sen drog jag hem och pluggade. Snart färdig med hemprovet för småföretagande, skönt! Nu återstår bara svenska nationella muntliga.. den är det lite bråttom med *suck*. och jag som ska jobba hela lördagen..



ut med pepsi nu sen blir det ev. Harry B James för att se konsert,  Smash Into Pieces! *duktiga

PS. jag luktar UV-ljus, typ som om jag hade sola solarium eller legat ute en het sommardag. Är sommarn redan här alltså? mina fräknar börjar även visas! dem som jag faktskt börja tycka om :):):)


hej hej hej hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0