?

varför ska du alltid förstöra allt, du får mig att känna mig så jävla dum som fortfarande tror och hoppas. det värsta är att jag inte kan släppa dig, borde jag verkligen? vad är rätt och vad är fel? antar att jag får bestämma själv och i värsta fall lära mig utav mina misstag.. om du ens är/var/blir ett misstag


nej ni behöver inte förstå ovanstående text, ville bara skriva av mig.

såg nyss ett program på svt2 om lycka, två killar som satt och snackade om hur man blir lycklig, varför det är viktigt hej å hå. Tycker det var nyttigt att lyssna på men hur kan detta dem sa stämma in på alla människor? gör så här för att bli lycklig... skriv ner din tacksamhet osv. är vi alla verkligen så lika? jag ska iaf testa, tror ändå att det är viktigt att vara tacksam... jag har det nog bättre än jag tror, men är jag lycklig i detta?


jobba nu, heeeeeela dagen.
hörs  sen

O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0