flytta och valpis?

åå jag vill flytta... liljeholmen älskar jag. skulle vilja flytta in med några vänner i någon hyresrätt någonstans i stan, vore så guld. ba ha sitt eget å göra det man vill. Hur ska soffan stå? Vart ska denna lampa vara? Hur ska tvättkorgen se ut? vad ska det bli för mat? jag vill jag vill

såg en "annons" på en hemsida om att två hovawart pojkar söker fodervärdar med tävlingsintresse. Aldrig riktigt läst eller hört så mycket om just den rasen men har kikat runt lite nu och det verkar vara riktigt härliga hundar. Lite sådär labbekänsla över det hela och jag som kollat på jaktlabbar. Tycker att detta är ett grymt tillfälle att ta kontakt med denna uppfödare och fråga lite vidare, berätta om min situation osv. sen är det inte säkert att jag kan ha en till hund just nu, jo för den yngsta hunden som sökte födervärd är nämligen 4 månader! så otroligt söt.

jag får verkligen abstinens av att inte träna ordentligt! För som ni säkert vet så kan ju inte min lilla princessa det nu. har förrästen satt henne på smärtsillebehandling nu igen, hoppas att hon ska bli bättre. sjukgymnast snarast!

ska göra ett till försök med att få tag på denna Märit som hon heter som har denna hovawart pojk. sen är det hem till far för mys, speciellt med lille lillebror <3

hörs senare!

O L J A N




Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Haha men took-danni! Har du rakat halva huvudet?? :P Coolt ;)

Va mysigt att du har lite hundplaner, ja säger som du om hoffarna, de har nog lite labbekänsla :) Känns mysiga och goa :) Och som riktiga hundar liksom :)

Hoppas det är bra med dig, var allt för länge sen vi sågs tycker ja.

Kramar från oss

2010-06-01 @ 00:47:21
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Anna Lyra och Baloo

vet inte om jag skulle kalla hoffar för labbelika!

Känner 6stycken från olika familjer och sen en hoffekennel och liknar de nog hellre med rottisar. nej inte labbar iallafall



Kanske e lite blandning av rottis och boxer då de är jävligt barnsliga oxå.



sen älskar jag hoffar men det är mycket hund och de har en medfödd självkänsla. finns många knepiga men såklart en massa goa oxå. tikarna kan var lite lömska ibland och hanarna blir väldigt stora.

Men de älskar att jobba och de blir helt underbara när de är vuxna men innan dess testar de än gärna

2010-06-01 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0