Gas, broms, hjul och styre

ja det är det som gäller att ha håll på när man sitter på en fyrhjuling! Hur vet jag det här då? jo för idag är jag nämligen steget närmare att få ett terränghjulingskörkort (shit, sitter hela de ordet ihop?)! Vi hade alltså idag en liten uppkörning bota i tullinge med klassen. Körde upp för saker och ner. Gasade på och bromsade och in i en skog med massa terräng. Klarade provet och betyget VG.. vet inte vad jag skulle kunna blivit bättre på faktiskt, tycker jag gjorde skit bra ifrån mig. Men kul att man klarade det! :)

hoppas att jag kommer få korten som kalle tog idag, då läggs dem upp här!

shit vilken sommar det är ute, underbart!

jag ska kolla valp.. leta på internet. Jag vill ha en valp till sommaren, de här funkar inte. jag vill inte lämna hunderiet på hyllan, jag vill träna träna tränaaa!!!


igår var vi ute och fiskade, jag och familjen. fick inte så mycket napp men mysigt och sommrigt var det :)












O L J A N

Kommentarer
Postat av: mLi

Fyrhjulingsgrejen va skoj att göra! :D.. Får du även köra skoter, kalas! hihi... Låter mysigt även om ni inte fick napp, ibland räcker de gott och väl med bara sällskapet och gemenskapen :)...



Valpis, spännande! förstår exakt va du menar, mitt hunderi ligger typ på hyllan känner mig sämst just nu och känns som ja inte kan ngt inom hund längre! :'(... Hoppas ja får min valp i år!

KRAM!

2010-05-20 @ 22:08:58
URL: http://rackarunge.se
Postat av: Mimmí

saay whaat? Terrängkort ingår i skolans betyg? Varför läste jag inte det ämnet? :P



Jaa Danni skaffa valpis!!!!!!! GO FOR IT

2010-05-21 @ 00:14:19
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0