giving up the gun


WEEKDAY-GLAJJORNA ALLA BÄR

MUMMA!
det är fredag och jag sitter just nu och taggar inför imorn, tunering med volleybollaget! Vi ska åka till...(shit mins inte vart det var.. men inte jag som kör!) och övernatta där, i en gymnastiksal haha kul! Ville alltid testa på det när jag var yngre.
Vi ska klå dem alla, nu jävlarrrRRrrrRR!!

Igår ringde Ola, en kille från djurmagazinet till mig, och van som jag är vid att dem ringer mig därifrån ang. tyresö hundungdom så reagerade inte särkillt mycket. När han där emot började prata om mitt CV och att han ville träffa mig vart jag häpen! ÖVERLYCKLIG OLJA! Shit va glad jag vart!! Han lafe förslaget om att träffas redan nästa dag (idag!) och jag svarade självklart ja. Ingen koll på om jag kunde men det sket jag i, detta prioriteras högst! Så dit gick jag idag och gjorde massa reklam om mig själv, jag har verkligen all förutsättningar för att jobba i en djuraffär, jag har har alla erfarenheter! Han var nöjd med mig och skulle höra av sig nästa vecka!! Jag är skiiiiiit spänd! Hoppas hoppas hoppas* Det är en anställning över sommaren och ev också helger i höst. Håll tummarna!

Igår efter gymnastiken i bergshamra åkte jag, sofia, lisa och sofia spontant in till stan och mötte upp leo för att senare sätta oss vid tanto och käka och mysa. Där mötte vi också upp David. Skiit mysig dag, riktigt sommrigt och jag njöt :) Igår var nog den lyckligaste dagen för mig på riktigt länge. Jag vill ha fler sånna. Leo tog såklart bilder med fetingkameran men han e lite seg på att lägga upp dem, jag ska kämpe! Råfiler å skit.. sånt därn't som jag ej kan.


Nu ska det packas!
Trevlig fredag
önskar


O L J A N




Kommentarer
Postat av: mLi

Håller tummarna för att du får jobbet!! :D

Låter som ni hade en nice dag och kväll :).



Jag fick ditt sms, svarade men de blev lite senare då jag var hos ögonläkaren innan ;). Kan tyvärr inte komma då Zebban har kvällstid på simmet just den dagen :'(...



Eventullt får jag valp i år. Om planerna går som de ska. Men de är smått hemligt om hur, när, vilka etc. Rasen kanske du kan gissa iaf! ;). (EJ labrador).



Kraam!

2010-05-22 @ 08:10:37
URL: http://rackarunge.se
Postat av: Mimmí

wohu!!!! Håller alla tummar att du får djurjobbet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-24 @ 15:13:26
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0