Oljan

Många kanske undrar varför det står Oljan längst ner på nästan alla inlägg jag skriver och det ska jag tala om för er!! En kort historia..

Det började med att en kompis och jag började utveckla mitt efternamn som då är olsson, det var på något konstigt vis oljan och sedan dess kallas jag för det av ett antal i min vänskapskrets. Är det inte kul? jag älskar det. Man kan göra så mycket med ordet och beskriva ens vardagsliv med olja. Matolja, stekolja, cyckelolja, barnolja, målarolja, träolja, veteolja. Bara fantasin sätter gränser lixom :)


# ska jag byta bloggnamn till oljan?ww.oljan.blogg.se?


Kommentarer
Postat av: Mimmí

hehe bara jag som tycker det är hel knas å inte bra hahah :P

Nä du är danni för mig ^^

2010-05-04 @ 17:19:55
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast oljan vore iof en enklare bloggadress!

2010-05-04 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0