sjuk(t) glad!



förkyldning och hosta all over! hata hata hata att vara sjuk... hela huvudet e dåsigt.

MEN vad faan gör det när man fått ett nytt jobb!!
Jo dem ringde idag från djurmagazinet i tyresö och ville träffa mig igen för anställning, vad jag förstår det som! Charlotte heter butiksägaren och han som intervjuade mig sa att om det nu blir så att dem vill ha mig så måste jag träffa henne innan. WOOHOOO!! Jag skrek över heeela liljeholmstorget av lycka!

Så nu ska det planeras och planeras inför sommaren, ska jag jobba kvar på jordbro? ha två jobb? blir det för mycket? jag vet ju ej mina tider på djurmagazinet ännu så jag väntar med att säga upp mig från jordbro, kan vara bra extrapengar i pungen!

Med min förkylda näsa och trötta tankenötter plumsar jag nu ner i säng. Ladda om för imorn! kl 8 i djurrummet och kurs om spindlar å sånt! Mumma :)

Godnatt!

O L J A N

Kommentarer
Postat av: mLi

FASIKEN VA ROLIGT!!!!!!!! :D... Hoppas hoppas du fick det, men de verkar som det! :D..

Fett surt att bli sjuk!

2010-05-27 @ 18:07:03
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0