sucks

skivan igår... ja den vart som den vart, världens sämsta dag i mitt/våras liv

#Fel mat
#Äcklig mat
#Fattades möbler och vattenpipa på utegården
#Fruktansvärt dålig personal, så oförskämt otrevliga
#Vi blev "utslängda" innan stängning pga av "för lite folk"

Jag vart så jävla arg så det är obeskrivligt, och ni ska veta att detta är inte bara vad jag tycker. ALLA som var på skivan tycker detsamma. Det fräckaste var personalen, jag har aldrig vart med om värre attityd och service.

Så, jag vill helst glömma denna skiva som alltså var på "ett ställe" på söder. Gå aldrig aldrig dit. Vi ska kräva tillbaka pengar, iaf 20% minst!!!


Idag var det iaf studentfotografering!!! :) alla lagom bakis och fina. Jag har idag också klippt och färgat håret... joo då ska man ju visa bild på det. men det kommer senare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0