valborg-dagen efter


valborgoutfit och lite rött i armékoppar på stan

uppsala eller stockholm, uppsala eller stockholm, uppsala eller stockholm...

ungefär så höll jag och leo på halva dagen igår tills vi tillslut bestämde oss för att fira i stockholm istället. med lägenhet med utsikt över tanto, ett gäng glada filurer och massa vin vart valborg lyckad tills framåt festens slut då en fet tjej kom fram och bråkade. det började med ett bråk mellan mig och en kille men han vågade aldrig stå upp för sig själv så hon pratade hela tiden för honom. bråket hade löst sig så mycket fortare om hon knipit sin käft. hon var jäkla kaxig den där, tur att jag inte är våldsam annars hade det kunnat sluta illa. kul var kvällen ändå!

idag har det bara vart en riktigt seg dag. jag kunde inte hitta mina nyinköpta glasögon i morse och det förstöde min dag en aning... snodda eller borttappade? hmm...vet inte om jag har ekonomin för att köpa ett par nya likadana.. 200 kr i sjön!

känns som att man inte riktigt kommer någon vart i livet just nu, allt står stilla... läskigt. ändå finns det så många måsten.. som min studentklänning... jag hittar ingen.

Oljan hoppar i säng, hejhej


Kommentarer
Postat av: mLi

Zebban började med sitt pulver igår kväll och alltså bara fått totalt 2tsk. De skall ha 1 om dagen. Så det syns inget resultat ännu. Men jag vet att min kompis hund mår bra utav det. Ja är smått skeptisk men de skadar ju aldrig att testa, de mår ju inte dåligt av det. Vi har bara pulvret och sen kortison kvar. Jag testar pulvret före. Sen har jag samma "val" som du... har han ett värdigt liv?! Artros är fan ingen rolig diagnos! :(

Kram!

2010-05-02 @ 09:23:46
URL: http://rackarunge.se
Postat av: mLi

Ja absolut! Vi har träffat sjukgymnast en gång :). Anna holmgren, jätte duktig! Zebban simmar ju en gång i veckan och sen har vi en Novafon, massage grej som vi köpte utav anna holmgren. Zebban tål ju inte smärtstillande så han får ingenting mot smärtan... Ärligt talat så vet ja inte super mkt om pulvret.. När ni hade injektionerna va de på en tass? Ja faktiskt skönt att kunna prata och diskutera med någon som sitter i samma båt. Absolut Timon, we can do it! Kram!

2010-05-02 @ 18:50:22
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0