världens bästa





lååååång dag igår, jag njöt extremt dem sista 6 timmarna tills det var morgon igen.
här kommer en liten resumé:

- efter jobbet gick jag hem till Therese för att ge blomma och säga grattis.
- efter det vart det hem till tero för att hälsa på han, pontus, danne, marcus och leo. vi åkte sen in till stan för att gå ut på krogen, men så vart det inte utan vi skildes åt och i slutet var det bara jag och leo kvar.
- vi drog till pilot och mött på nicko och sofia, dem planerade att dra till cattelin så vi hakade på.
- det var dyrt inträde på cattelin så jag och leo drog till sjätte tunnan och tog oss en redig öl
- efter det bestämde vi oss för att åka till Johan i Lappis (<3) där var det lite folk, vi vart bjudna på en, två, tre groggar och både jag och leo snurrade heela natten
- det slutade med att vi kl 6 (!) på morgonen spelade fotboll tillsammans med fransmän som redan var ute innan oss. tjejerna tog på sig shorts och t-tröja, killarna sprang runt i kallingar haha bästa!

typ så såg min dag ut + lite mer. farmor och farbror var här och hälsade på, väldigt trevligt men ni kan ju tänka er hur trött jag var.


har aldrig haft så kul, jag njöt av livet igår. Tack för den!

O L J A N e bäst

Kommentarer
Postat av: Mimmí

vad härligt det låter! =D =D skitmysigt

2010-05-31 @ 10:51:13
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0