101010

sprang nästan 5 km idag efter jobbet, på ca 30 min.... haha låter sämst i mina öron men jag kämpade igenom hela utan att sakta ner eller stanna. antingen sprang jag fortfare eller så höll jag jämn/lagom fart. känner mig duktig ändå! Tiden är till för att minskas iaf!

såg filmen Alice in wonderland, mycket bra film. för mig gav den budskapet att du ska göra det du vill med ditt liv, du ska inte leva någon annans utan ditt. världen e full av äventyr (kanske inte riktigt som i Alice i underlandet men kanske liknande)!!

jag skulle verkligen inte kunna hata mitt liv mer om jag inte skulle leva som jag vill. så ska det bli, jag ska göra allt jag kan för att få det som jag vill. vad nu det ska bli återstår att se, nästa år ska jag göra något som jag kommer att minnas för resten av mitt liv.

OO LL JJ AA NN

Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

tack du :)



vad duktig du är som joggar! Jag tror jag aldrig har jogat 5 km, 3km är nog mitt rekord. ^^



å du har rätt att man ska göra det som känns bäst i sitt egna liv! =D man är huvudrollen i sitt eget liv, do whatever you feel like!

2010-10-12 @ 00:22:26
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0