det är morgon...



ägg is the shit in the morgonen!! hur kan man klara sig utan? världens bästa start på dagen, helt klart. Bara på mackan och tillsätt lite grillkrydda! mumma*

drömde läskiga drömmar, jag och pepsi var vampyrer och dödade människor. dock inte tillsammans utan pepsi kunde  bita på mig, hon såg ut som den där schäferhunden i filmen "I am legend". Scarry.. Sjukt läskig dröm, världen var lixom på väg att gå under och jag stod och hjälpte till med att avrätta folk?? jag var tvingad. Vad kan nu detta innebära? Ska googla..

Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

SV: haha nej inte söta mimmi mimson, såg ju ful ut :P



läskig dröm, ursh ursh. du kanske känner dig stressad över nånting?

2010-10-07 @ 11:55:20
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Angelica

Okej, men det låter bra Danni! jag tycker du borde jobba ihop pengar och åka runt i världen :D hade inte du planer att åka iväg nånstans med din kompis?



jag vill verkligen operera brösten, hehe. vissa tycker väll det är onödigt och töntigt men för mig är det seriöst och jag har velat det länge.

2010-10-07 @ 13:00:38
URL: http://iamyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0