vad händer?

kanske jag bara har en dålig dag, faktiskt har jag en jävla dålig dag mentalt känner jag, men idag kunde jag bara inte springa. benen orkade inte och inte mitt mentala heller, det kändes lixom meningslöst och jag ville bara lägga mig ner på marken och stirra upp mot himlen.. kanske drömma mig bort om en bättre värld (shit vad det där fick mig att tänka på aladdin). jag slutade springa och gick resterande vägen hem, kände mig ännu mer sänkt av det såklart.

sjukgymnasten med pepsi idag iaf och det gick bra, alla behandlingar igen och hon njöt. en gång kvar nu sen ska vi börja simma efter hennes löp.

igår var jag i stan på kvällen, eller aa kl var väl 7 typ... skulle prata med en vän om något, men det gick käpp rätt åt helvete så jag skiter i det, jag skiter i dig och jag skiter i det. jag är dålig på att förklara jag vet men det skulle va så otroligt skönt att bara skita i det här. kasta iväg alla jävla känslor och bara låta dig fara, utan att behöva förklara något. leva mitt liv utan sån där jävla kärlek till andra (ja, ni vet nog vilken kärlek jag pratar om), faan va man skulle leva då tror jag. vad ska man med sån där skit till? jag vet redan hur riktiga sagor slutar, får inte ens uppleva en saga men någon jag vill. (nää de där lät gay)

kalla det depp-mode om ni så vill men såhär ligger de till nu








Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Nämen.. Du ska se att det kommer vända och att du kommer få uppleva den bästa sagan av alla tillslut :) Hör av dig om du vill prata lr ses lr nåt :) Kramar

2010-10-20 @ 12:31:21
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0