YES!

det värsta jag vet på hösten är dessa jävla torra läppar, och inte blir det bättre i längden av att man använder lipsyl.. blir värre när dem blir torra igen.

nåväl, inte riktigt det jag nu skulle säga:

eftersom jag nu jobbat som en gris (min 8:e dag i rad på jobbet idag) så fick mamma gå med pepsi till sjukgymnasten Charlotte igår! Mera ultraljudsbehandling och elektrisk (jobbar med ström), skönt tyckte nog pepsi!

Charlotte gav mig en eloge (mamma berättade), hon tyckte att pepsi var mycket finare i både leder och muskler redan nu efter en vecka! Jag har verkligen försökt mitt yttersta och prioriterat med pepss behandlingar här hemma, massage, stretch, promenad i blåbärsris, åttor mm. Det är nog en lång bit kvar om vi skulle komma till något resultat som är toppen men deta är första framstegen pepsi gjort på 2 år.

Jag är så jävla glad, fick tårar i ögonen när mamma berättade. Bara det lilla, att hon blivit lite bättre gav mig så mycket glädje. Då kan ni nog förstå hur mycket jag älskar denna dam, jag vill ge allt för henne.

Vi ska iaf fortsätta ha kul, du och jag pepsi. du har gett mig så mycket, det jag idag kallar mitt liv och intresse. utan dig skulle mitt liv inte se ett skit ut som det gör nu. är är skyldig dig så mycket.


2008 kungsträdgården, en dag vi mins*

Kommentarer
Postat av: mLi

Visst är de härligt med resultat! Gud så roligt :). Hejjar på er massor. Jag känner mig osäker på massagen, men försöker iaf. Känns som ja gör fel :P.

Läs på 3:e oktober i min blogg, då skrev jag om Stefan ;)... Tkr Charlotte verkar väldigt bra också. Har inte haft henne.. Kraaam!

2010-10-17 @ 18:47:16
URL: http://rackarunge.se
Postat av: Mimmmmí

gud va kul att höra att ni har fått resultat! WOHU glad jag blir!

2010-10-19 @ 20:51:52
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0