Carro


foto: karro

Var nere på klubben vid elva tiden för att möta upp Anne och Carro. Pepsi följde även med och fick lite träning hon också, duktiga pepsan.. trotts att det var ett tag sen vi tränade seriös lydnadsträning så gjorde hon de galant!
Träningen med Carro gick toppen, men får hon inte kampa lite då och då blir hon lojj. vet inte om de e något som är typiskt för mallar eller om de kanske bara e hon? kul med en hund som e så taggad på det där med kamp!
Vi får väl se om de kan bli någon freestylestjärna utav denna, det ska vi nog ordna! finns på tok för lite mallar ute på freestyleplanen!

Eftersom att jag just nu bara jobbar helger så blir det mycket tid över till annat... annat som typ är ingenting. efter att ha jobbat hela sommaren så har man lixom vant sig vid att göra det.. vad gör man då när man e ledig? Jo de klart man e med vänner å gör massa grejer men de känns så tomt.. jag vill jobba, tjäna pengar!!
Så idag sökte jag jobb.. tack vare farfar. Mitt drömjobb.. vill inte säga vad det är för då kanske det inte blir så, känns inte som att jag har en chans för det kommer vara många som söker.. hoppas hoppas hoppas*

Imorn är det HOFFMAESTRO & CHRAA PÅ GRÖNAN! YEAH!

stay rocking
O L J A N


Kommentarer
Postat av: Mimmmí

kul att träningen går bra! vore roligt att se er tävla freestyle :)



blir sjukt nyfiken på drömjobbet, was is das?

2010-09-10 @ 01:11:13
URL: http://larsdotter.blogg.se/
Postat av: Karro och King :)

Kul vi hade igår :) Men du får ta och ändra hennes namn innan ja blir sinnesförvirrad :P

2010-09-10 @ 09:06:25
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0