kurs@TBK


Defence & Carro

Namnet Carro har faktiskt börja fastna mer och mer nu, tycker inte om namnet alls på en hund men det lixom börjar passa henne. de e ju hon som e Carro!

Lydnadskurs på klubben idag iaf, instruktören hette Tomas Ivarsson och kom från uppsala om jag inte mins fel. jätte duktig verkligen, delade mycket in moment i olika delar och sa mycket bra saker som både hjälpte mig och carro. jo för det var henne jag gick kursen med!

Lär känna carro mer och mer nu och hon är en väldigt väldigt stabil hund, alla fyra tassarna på jorden! men man kan lätt trigga upp henne och så, flexibel lixom! vi jobbade mycket med fotgåendet vilken hon gör galant, helt och hållet Anns (hennes ägare) förtjänst! jag känner mig så bortskämd som fått en sån trevlig och duktig träningshund!

Nu har vi massa att träna på så kanske det blir någon start i lydnads ettan nästa år? vore galet kul att börja tävla igen! men ffa. träningarna, det blir ju lixom en annan sak att träna när man har ett mål. känner jag iaf.

Pepsi och Theo följde med och fick lite träning dem med men mest satt dem båda i bur. dem är hur som helst utslagna iaf, va endå nere på klubben ca 7 timmar.. om inte mer?


Pepsis nya rehab-täcke! otroligt vilken effekt den har. värmer upp muskler och bra för stela leder. precis vad pepsan behöver. nu är det bara skorna som fattas sen är vi redo för höst och vinter!

Tack Ann för att jag fick gå kursen med Carro! :)

På onsdag ska jag och sofia iväg och kolla på en lägenhet, mer om det sen!

O L J A N


Kommentarer
Postat av: Mimmi, Benjy & Urax

tack så mycket Danni! =) Det var roooligt =)



kul att du får gå kurs med carro, är den flera gånger? vad snyggt täcket satt på Pepsan också :)

2010-09-27 @ 23:16:54
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0