RR

så var det här med valet slut, eller nu är det iaf klart.. eller? Var det ens någon som "vann"? Det enda jag är nöjd med från valet är miljöpartiets höga lyft, härligt för dem! Att SD har kommit in i riksdagen... måste jag säga är jag inte nöjd med ett jävla piss. Det är hemskt och helt otroligt trist att ha främlingsfrientligt parti med till att styra svea. Hur vida mycket dem nu kommer att styra är väl ännu oklart, hoppas inte dem får någon talan alls om jag ska säga vad jag tycker.
Maria Wetterstrand skulle sitta utmärkt som stadsminister!


NU e Rex här (Lisas hund, hon e i afrika) och ska stanna över natten, imorn ska vi nämligen till klubben för träning! Där ska vi träffa Carro igen också :) Pepsan ska såklart också med.
Köpte ett Back On Trach täcke till henne.. något någon rekomenderar?? va jävla dyrt och ska va bra för att värma lederna.

bilder imorn...

O L J A N


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Träffa Carro lr Karro? :)



Ja hörde på radio att det ska regna massor imon, låter väl lite sådär med tanke på våra träningsplaner :/ Vi kan väl höras lite och avvakta hur det ser ut imon förmiddag?



Gjorde en ny liten minibanner till dig, du hittar den på vår länksida :)



Kramar

2010-09-20 @ 21:54:32
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Anonym

Tjoho! Kul att du tar med lilla rexen på äventyr! det behöver han :) Blir jätte glad att se det, hoppas allt gick bra och att han skötte sig :)



Sorry om jag inte svarar på Fejjan, men kan inte riktigt koppla upp mig (ngt fel för tillfället) men är lite mer kontaktbar nu iaf! Har fått internet så nu blire skype!



ha det bäst och tänker på er alla!

Pussss från soooliga sydafrika ;)

2010-10-02 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0