sliten

tusen tack för stödet i föregående inlägg. jag tänker på det hela tiden och det gör väl till att min inom tid fattar sitt beslut.

det har vart stort kalas under 2 hela dagar nu. jag är helt totalt sliten och så trött att jag nog inte förstår hur. Siris far fyllde nämligen 50 så kortfattat var det 2 scener, 2 barer 200 pers och en massa massa galenskaper under båda dagarna. festen höll till hemma hos dem, stort hus såklart. härlig 50-80 tals musik och massa MC gäng som flippade ur, galet rolig helg!!

vi serverade i barerna men vi själva festade även samtidigt, folk kom och gick och vart fullare å fullare haha. galant! jag har sovit på diverse soffor och min nacke är nu officiellt trasig, kan inte titta åt vänster. vila är ett måste efter dessa dagar ojojoj.

igår hoppade även tina fallskärm så vi åkte upp till uppsala och tittade på. heelt död

lite bildR:


till höger har vi födeledagsbarnet!




















Kommentarer
Postat av: Mimmmí

ser ut som om ni hade roligt! slalombågarna är sjukt praktiska!

2010-09-07 @ 23:37:21
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0