vi söker



sofia kom hit igår efter jag tagit mig hem från klubben (tränade vovven carro igår, gick toppen).
vi kollade idol, jätte bra deltagare??, och åt chips. härligt

vi har sökt lägenhet ett tag nu då vi planerar att flytta ihop hon å ja, söker på blocket och av bekanta som funderar på att hyra ut. i första hand letar vi efter folk som hyr ut sina lägenheter då det är så mycket lättare att få tag på plus att då får man mer testa på hur det fungerar.
har mailat och hört av oss till två stycken nu, en här i haninge och en i sköndal...

minst 2 rum och en hyra på max 5000-5500 kr. Boytan har inte så stor betydelse men de ska få plats för oss och två hundar.

jag vill verkligen flytta, kliva in i en annan fas av livet! jag vill komma farmåt, jobba ett tag nu, skaffa lägenhet sen plugga ev nästa år. vore så jävla skönt. och bor man två delar man allt, vilket underlättar extremt.

vad att göra idag?
vill träffa pappa och lillebror!

O L J A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0